Відповідь: На період проведення курсів у дистанційному форматі на вашу пошту, що вказана на платформі реєстрації, має надійти лист із повідомленням про початок курсів та інструкціями щодо навчання на платформі дистанційного навчання МОІППО. Уважно ознайомтеся з інструкціями та виконайте відповідні дії.
Відповідь: надіслати на електронну адресу МОІППО клопотання з проханням зареєструвати педагогів на КПК.
Відповідь: Скасувати реєстрацію на курси записаного працівника може лише відповідальна особа закладу освіти, яка має логін та пароль доступу до платформи. Тому, будь ласка, уточніть у своєму закладі, чому скасували вашу реєстрацію.
Відповідь: Спробуйте увійти без підтвердження зараз або пізніше.
Відповідь: Повідомте викладачу свою актуальну email-адресу, за якою ви реєструвалися на платформі дистанційного навчання.
Відповідь: Розклади навчальних занять розміщені на сайті МОІППО (розділ Слухачам курсів – Розклади груп) та на платформі дистанційного навчання МОІППО в оголошеннях групи.
Відповідь: Зверніться, будь ласка, до відповідальної особи в закладі освіти, щоб вона зареєструвала вас у відповідну групу на платформі реєстрації слухачів МОІППО.
Відповідь: Відповідно до наказів МОІППО документи про підвищення кваліфікації видаються слухачам курсів за умови успішного виконання програми підвищення кваліфікації в обсязі не менше 75 %.
Відповідь: Зверніться, будь ласка, до відповідальної особи в закладі освіти, щоб скасувати реєстрацію на зайві курси.
Відповідь: Перевірте, будь ласка, адресу на платформі реєстрації слухачів МОІППО. Усі документи про підвищення кваліфікації розсилаються на персональні електронні адреси, вказані в картці працівника закладу.
Відповідь: Редагувати можуть тільки відповідальні особи закладу, в якому працівник доданий як “основний працівник“.
Відповідь: Відмінити реєстрації на курси, модулі, сертифіковані заходи цього працівника та звільнити його на платформі реєстрації слухачів МОІППО.
Відповідь: Редагувати дані цього працівника (увести правильно ПІБ) та зберегти. Ні в якому разі не створювати нового працівника!