Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Засідання обласної творчої групи «Інтегровані проєкти як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках технологій (5–6 класи)»

    16/11/2023

    З метою підготовки вчителів технологій та трудового навчання  до реалізації Концепції «Нова українська школа» 15 листопада 2023 року кафедрою теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в режимі зум-конференції проведено друге засідання обласної творчої групи «Інтегровані проєкти як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках технологій (5–6 класи)».

    З вітальним словом до учасників творчої групи звернулася Ольга Захар, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, яка наголосила  на важливості технологічної освітньої галузі для формування особистості.

    Світлана Дікарева, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, підкреслила, що в умовах сьогодення метод проєктів є одним з перспективних видів навчання, оскільки дозволяє створити умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до отримання знань, розвиває інтелектуальні здібності. 

    Педагоги репрезентували розроблені інтегровані навчальні проєкти: «Виготовлення листівки», «Панно», «М’яка іграшка», «Настільна гра», «Технологія вирощування кімнатних рослин», «Великодній кошик», «Яворівська іграшка», «Виготовлення легкового автомобіля», «Природа і мистецтво», «Краватка-метелик». Ці проєкти мають уніфіковану структуру, активні покликання на ресурси, що полегшить  використання.

    За результатами діяльності  творчої групи буде  видано посібник  «Інтегровані проєкти як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках технологій (5–6 класи)», упровадження якого у практику роботи вчителів трудового навчання та  технологій сприятиме підвищенню якості освітнього процесу. 

    Дякуємо всім за плідну співпрацю!