Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • У 2025 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2024 року № 1513 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” розпочинається надання послуг з професійної підтримки та допомоги педагогам (супервізія)

    Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Психолого-андрагогічний супровід педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища»

    31/10/2023

    Відповідно до плану роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 27 жовтня 2023 року в асинхронному форматі відбулася Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Психолого-андрагогічний супровід педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища».

    Мета заходу – об’єднання зусиль учених та практиків освітян щодо осмислення та проєктування шляхів психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах реформування освіти після завершення бойових дій. 

    У роботі конференції взяли участь науковці, викладачі закладів вищої освіти, педагогічні, науково-педагогічні працівників закладів післядипломної  педагогічної освіти, працівники науково-методичних установ (центрів  професійного розвитку педагогів), психологічних служб, керівники закладів освіти, учителі, інші зацікавлені особи з Миколаєва та області, з інших областей України: Волинської, Запорізької, Одеської Херсонської , Сумської, Рівненської, Хмельницької.

    У поданих матеріалах викладено думки учасників щодо осмислення та проєктування шляхів психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах реформування освіти після завершення бойових дій. Серед основних аспектів, що хвилюють науковців та практиків, наступні: створення безпечного та здорового освітнього середовища; професійний саморозвиток учителя в умовах нової української школи; цифрові технології професійного розвитку педагогів; роль медіаграмотності у професійному саморозвитку сучасного педагога; забезпечення дитині з особливими освітніми потребами індивідуальної освітньої траєкторії у воєнний та повоєнний час; управління закладом освіти; оптимізація змісту післядипломної освіти в межах регіональних моделей професійного розвитку;  психологічна підтримка учасників освітнього процесу в кризові періоди життя.

    Переглянути матеріали можна за покликанням. 

    Усього в конференції взяли участь 37 осіб.