Від творчого вчителя – до компетентного учня-читача початкової школи
З метою формування професійної і мовно-літературної компетентностей, забезпечення науково-методичного супроводу професійного розвитку освітян області, набуття практичних навичок роботи з посібником «Абетка літературознавства» (автор – Василь Шуляр), схваленим до використання в закладах освіти (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 10 березня 2020 року № 22.1/12–Г–166), 19 квітня 2024 року кафедрою теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в дистанційному форматі проведено засідання творчої групи педагогів закладів освіти Миколаївської області «Від творчого вчителя – до компетентного учня-читача початкової школи».
Відкрила захід Олена Сокуренко, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО.
З вітальним словом до учасників звернувся Василь Шуляр, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор МОІППО, заслужений учитель України, який розповів про особливості формування компетентних учнів-читачів засобами візуального посібника «Абетка літературознавства» (на прикладі художніх творів).
Практичне заняття «Формування візуальної компетентності вчителя через доцільне впровадження перспективного методичного інструментарію на уроках літературного читання» провела Ольга Мхитарян, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО.
Майстер-клас «Сприймання молодшими школярами художнього світу літературного твору засобами візуалізації» продемонструвала Олена Сачковська, старший викладач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО.
Учителі відзначили конструктивність і практичну орієнтованість заходу.
У засіданні взяли участь педагогічні працівники ЗЗСО Миколаївської області та МОІППО.