22 Жовтня 2020

Упровадження в практику роботи особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу

21 жовтня 2020 року проведено Університет знань методистів початкової освіти науково-методичних установ та керівників шкільних методичних об’єднань інтернатних закладів з проблеми «Упровадження в практику роботи особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу» у режимі онлайн.
Із вітальним словом до учасників Університету звернулася кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Сокуренко Олена Олексіївна, яка розповіла учасникам про неперервний розвиток педагогічних працівників та впровадження педагогічного досвіду.
Науково-методичний модуль відкрив Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, який виступив із питання «Персоналізована акмемодель розвитку суб’єктів Нової української школи: ризики, виклики, шляхи реалізації».
Про особистісно орієнтоване та компетентнісне навчання – ключовий компонент Нової української школи, присутнім розповіла Рибачук Оксана Анатоліївна, методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
У ході практичного модуля питання впровадження в практику роботи особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу висвітлили вчителі ЗЗСО Галицинівської сільської ради, які підготували відео майстер-класів.
Підсумував роботу університету знань Ісаєв Віталій Олександрович, методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Шуляр Василь Іванович, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, надав пропозиції щодо планування роботи кафедри на наступний рік.
У заході взяли участь методисти початкової освіти науково-методичних установ, керівники методичних об’єднань початкових класів інтернатних закладів освіти, працівники Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (усього – 40 осіб).