Учителі хімії розглянули методи та форми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів в освітньому процесі
31 серпня 2023 року фахівцями кафедри теорії й методики природничо- математичної освіти та інформаційних технологій Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний інструктивно-методичний семінар «Методи та форми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів в освітньому процесі з хімії».
Ольга Захар, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, привітала учасників інструктивно-методичного семінару та подякувала освітянам за стійкість, відданість професії.
Дар’я Блага-Мініна, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, висвітлила переваги і стратегії ефективного застосування змішаних, дистанційних форм навчання, що дозволяють оптимально впоратися з викликами нового формату освітнього процесу.
Наталія Махровська, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, репрезентувала інноваційні освітні інструменти та акцентувала увагу на можливостях застосування штучного інтелекту у професійній діяльності вчителя.
Наталія Клименюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО, наголосила на важливості розвитку навичок ХХІ століття – soft skills як універсального інструменту для набуття ключових компетентностей, необхідних у сучасному житті.
Продемонструвала сучасний підхід до навчання Оксана Бітлян, учитель хімії Миколаївського економічного ліцею № 2 Миколаївської міської ради, учитель-методист, та зазначила, що ужитковий хімічний експеримент діє як потужний інструмент для розвитку ключових компетентностей учнів.
Олена Яргункіна, учитель хімії Вознесенської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 6 Вознесенської міської ради, учитель-методист, поділилася досвідом застосування SMART-технологій у процесі навчання хімії та представила сучасний підхід до освіти, в якому інноваційні технології відіграють роль ефективного інструменту для підвищення якості навчання, активізації інтересу учнів до предмета.
Учасники заходу обговорили особливості викладання хімії у 2023– 2024 навчальному році та шляхи подолання освітніх втрат.
Підсумовуючи, учасники відзначили важливість розвитку soft skills, використання сучасних інструментів та інноваційних підходів для збагачення освітнього процесу, забезпечення більш гнучкого й індивідуалізованого навчання. Дякуємо всім за плідну роботу!