Теоретико-методичні засади викладання хімії у 7 класі за проєктом «Інтелект України»
22 грудня 2022 року кафедрою теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій спільно з кафедрою теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено онлайн-семінар «Теоретико-методичні засади викладання хімії у 7 класі за проєктом «Інтелект України».
Олена Ліскович, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, привітавши учасників семінару, зазначила, що суттєвою базою для навчання хімії в 7 класі є предмети «Природознавство. Моя планета Земля», «Природознавство. Твої фізичні відкриття», оскільки саме на цьому етапі учні ознайомлюються з базовими хімічними поняттями.
Вікторія Стойкова, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, наголосила на важливості формування ціннісних орієнтацій в учасників освітнього процесу.
Галина Лебідь, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, координатор проєкту в Миколаївській області, ознайомила з результатами впровадження науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» на Миколаївщині.
Анастасія Кравченко, старший викладач кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, акцентувала увагу на необхідності застосування здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі з хімії.
Досвідом викладання хімії у 7 класі за проєктом «Інтелект України» в умовах дистанційного навчання поділилися вчителі-практики.
Оксана Руденко, учитель хімії Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича Миколаївської міської ради, розповіла про проведення вправи «Запам’ятовуй ефективно» під час синхронних уроків та навела приклади онлайн-інструментів, що доцільно застосовувати в роботі з текстом (методика «SQRRR»).
Світлана Рибіна, учитель хімії Миколаївського ліцею № 2 Миколаївської міської ради, продемонструвала можливі варіанти перевірки домашнього завдання онлайн, ознайомила з вправами для збереження здоров’я, які використовує на уроках.
Педагоги підкреслили практичну значущість розглянутих питань, важливість упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес, а також обмінялися ідеями щодо підвищення ефективності навчання хімії у проєкті «Інтелект України».
Щиро дякуємо за активну та результативну роботу! Бажаємо всім натхнення, творчої наснаги, незламності духу та несхитної віри в перемогу України!