Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Театральна педагогіка в навчанні літератури

    31/10/2024

    29 жовтня 2024 року небайдужі до театрального мистецтва словесники Миколаївщини втретє провели онлайн-засідання обласної творчої групи «Театральна педагогіка на уроках літератури в середній школі», спрямоване на представлення й обговорення змодельованих у формі робочих аркушів освітніх ситуацій літературного заняття з використанням елементів театралізації навчальної діяльності учнів. 

    Фаховий діалог про найголовніше в театралізації читацької роботи школярів розпочала Ольга Мхитарян, доцент кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, запропонувавши колегиням пригадати ключові аспекти засвоєного в ході попередніх занять матеріалу й виконаних завдань. 

    Презентуючи розроблені освітні ситуації, учительки зауважували на предметній специфіці конструювання робочого аркуша як розгорнутої вправи зі створення власного творчого продукту на основі художнього твору через залучення учнів до сценічної творчості. 

    Удосконаленню педагогічної майстерності словесників сприяло висвітлення Ларисою Дмитрієвою, учителем української мови і літератури, зарубіжної літератури Миколаївського ліцею № 58 Миколаївської міської ради, учителем-методистом, особливостей використання театру тіней та мистецтва конферансу як ресурсних засобів літературно-мистецького розвитку учнів. 

    Результатом підсумкової педагогічної рефлексії стали висновки учасниць заходу про потужне ресурсне значення театралізації в літературній освіті НУШ, що уможливлює вдосконалення читацької навченості учнів і розвиток їхніх індивідуальних якостей. 

    Тож дякуємо словесникам за продуктивну зустріч, що залишила стійке відчуття позитивних змін у процесах міжмистецької інтеграції в навчанні літератури, пріоритетом якої нині є формування компетентного читача як гармонійної, упевненої в собі особистості, полум’яного патріота, новатора.