Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Сучасні підходи до конструювання змісту навчання фізики в НУШ

    01/02/2024

    З метою підготовки вчителів фізики до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти 31 січня 2024 року кафедрою теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО проведено обласний семінар «Сучасні підходи до конструювання змісту навчання фізики в Новій українській школі», під час якого  відбулася презентація навчально-методичного забезпечення до програми «Фізика. 7–9 класи» (автори: Головко М. В. та ін.).

    Ольга Захар, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, привітала учасників і подякувала авторам модельних програм за багаторічну співпрацю з освітянами області, підтримку та забезпечення якісними методичними матеріалами щодо викладання предметів природничого циклу в сучасних умовах.

    Микола Головко, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи Інституту педагогіки НАПН України, висвітлив особливості побудови базового курсу фізики та методики його реалізації.

    Тетяна Засєкіна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, розкрила принципи та підходи, що закладені в модель реалізації змісту навчання фізики в основній школі, продемонструвала їх застосування в розробленому навчально-методичному забезпеченні.

    Максим Гвоздецький, учитель фізики Запорізької гімназії № 11 Запорізької міської ради, переможець Національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2023 у номінації «Вчитель-новатор року», представив компоненти й особливості змісту цифрового додатка до підручника.

    Після завершення виступів учасники взяли участь у панельній дискусії «Фізика в НУШ: з чого почати?», визначились із першочерговими кроками в підготовці до роботи за новими навчальними програмами.

    Щиро дякуємо авторам за цікаві виступи і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!