Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Розпочала роботу обласна творча група вчителів технологій

    28/03/2024

    З метою вдосконалення предметно-методичної, інноваційної компетентності вчителів трудового навчання, технологій 26 березня 2024 року фахівцями кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО проведено перше онлайн-засідання обласної творчої групи з проблеми «Сучасні підходи та технології Нової української школи: компетентнісно орієнтовані завдання в технологічній освітній галузі».

    З вітальним словом до учасників  звернулася  Вікторія Стойкова, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, яка наголосила на важливості  використання діяльнісного підходу в навчанні.

    Світлана Дікарева, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, розкрила  компетентнісний потенціал технологічної освітньої галузі, окреслила загальні методичні орієнтири для конструювання компетентнісно орієнтованих завдань.

    Наталя Махровська, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, висвітлила  компетентнісно орієнтовані завдання з трудового навчання (на прикладі формування математичної компетентності учнів).

    Ганна Погромська, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, репрезентувала  цифрові сервіси, які можна  використовувати на уроках технологій. Учасники  випробували нові можливості онлайн-дошок з елементами штучного інтелекту.

    У ході практичної частини засідання розглянуто структуру компетентнісно орієнтованих завдань, що описана в науково-методичній літературі, сформульовано вимоги до їх змістового наповнення. На дистанційному етапі педагоги розроблятимуть завдання до уроків технологій / трудового навчання.

    Підсумовуючи, учасники відзначили доцільність, актуальність та практичну спрямованість заходу.

     Дякуємо всім за плідну роботу!