Розпочала роботу обласна творча група вчителів технологій

З метою вдосконалення предметно-методичної, інноваційної компетентності вчителів трудового навчання, технологій 26 березня 2024 року фахівцями кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО проведено перше онлайн-засідання обласної творчої групи з проблеми «Сучасні підходи та технології Нової української школи: компетентнісно орієнтовані завдання в технологічній освітній галузі».
З вітальним словом до учасників звернулася Вікторія Стойкова, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, яка наголосила на важливості використання діяльнісного підходу в навчанні.
Світлана Дікарева, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, розкрила компетентнісний потенціал технологічної освітньої галузі, окреслила загальні методичні орієнтири для конструювання компетентнісно орієнтованих завдань.
Наталя Махровська, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, висвітлила компетентнісно орієнтовані завдання з трудового навчання (на прикладі формування математичної компетентності учнів).
Ганна Погромська, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО, репрезентувала цифрові сервіси, які можна використовувати на уроках технологій. Учасники випробували нові можливості онлайн-дошок з елементами штучного інтелекту.
У ході практичної частини засідання розглянуто структуру компетентнісно орієнтованих завдань, що описана в науково-методичній літературі, сформульовано вимоги до їх змістового наповнення. На дистанційному етапі педагоги розроблятимуть завдання до уроків технологій / трудового навчання.
Підсумовуючи, учасники відзначили доцільність, актуальність та практичну спрямованість заходу.
Дякуємо всім за плідну роботу!