Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Про проведення семінару циклу «Психолого-педагогічні засади реалізації Концепції «Нова українська школа» на тему «Тренінгові технології»

    31/10/2019

    Відповідно до плану роботи на 2019 рік та з метою підвищення науково-дослідницького рівня педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти 30 жовтня 2019 року відбувся четвертий семінар циклу «Психолого-педагогічні засади реалізації Концепції «Нова українська школа» на тему «Тренінгові технології» (далі – Семінар).

    Організатор Семінару – кафедра педагогіки, психології та менеджменту освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

    Стойкова Вікторія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розпочала роботу Семінару доповіддю «Професійні компетентності педагога Нової української школи: нова структура – інноваційні технології формування».

    Тихонова Тетяна Валентинівна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри, та Хозраткулова Ірина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук., доцент, доцент кафедри, у мотиваційному блоці Семінару визначили очікування учасників та організували роботу відповідно до їхнього запиту. Роботу було спрямовано на визначення ролі психологічного тренінгу в педагогічному просторі. Учасники працювали в групах, моделювали урок-тренінг, малювали «психологічний портрет» тренера та формували власну програму професійного саморозвитку.

    Лисиця Григорій Григорович, кандидат педагогічних наук., доцент, доцент кафедри, у ході сюжетно-рольової гри розкрив сутність поняття «інтерактивне навчання» та показав методику застосування однієї з імітаційних форм у тренінговій технології.

    У рефлексивному блоці Семінару учасники порівняли свої очікування «до» і «після» роботи, усвідомили конкретний план дій із реалізації тренінгових технологій на уроках.
    На початку і в кінці Семінару проведено експрестестування, яке показало зростання рівня знань та вмінь учасників щодо тренінгових технологій.

    У заключному слові Тихонова Тетяна Валентинівна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри, підбила підсумки проведеного заходу та подякувала учасникам за плідну роботу.
    Усі учасники Семінару отримали доступ до навчальних матеріалів на диску Google (усього 18 осіб).