Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Офіс молодого педагога Миколаївщини. Практики формування наскрізних умінь ХХІ століття

    24/04/2025

    23 квітня 2025 року в дистанційному форматі розпочато роботу сертифікованого заходу – пролонгованого семінару-практикуму «Офіс молодого педагога Миколаївщини. Практики формування наскрізних умінь ХХІ століття», присвяченого 150-річчю з дня народження Якова Чепіги – фундатора теорії та методики початкового навчання та засад національного виховання.

    Мета – сприяння професійному саморозвитку молодих педагогічних працівників – учителів початкових класів ЗЗСО щодо формування наскрізних умінь у вихованців, а також  власному самовдосконаленню. 

    Організатори: кафедра педагогіки, психології та менеджменту освіти, кафедра теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО.

    Відкрила захід та привітала учасників Наталія Клименюк, к. пед. н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО. 

    Під час першого вебінару розглянуто такі питання:

    • Сучасний образ учителя – лідер, новатор, успішна особистість. Створюємо середовище професійного становлення молодого педагога (Наталія Клименюк, к. пед. н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО).
    • Сучасні підходи до навчання в Новій українській школі (Оксана Смола, методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО).
    • Компетентнісний підхід. Наскрізні вміння ХХІ століття (Олена Сачковська, старший викладач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО).
    • Основи галузевого законодавства: атестація вчителя початкової школи – крок до успіху (Ольга Мілєйко, методист кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО).

    Під час семінару-практикуму педагоги ознайомилися зі змістом, вимогами нормативних документів щодо формування наскрізних умінь на засадах наступності й перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою.