Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Обласний семінар «НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики»

    24/01/2024

    З метою підготовки вчителів до викладання фізики за новим держаним стандартом 23 січня 2024 року кафедра теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО спільно з видавництвом «Ранок» провела обласний семінар «НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики».

    Ольга Захар, к. пед. н., заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, відзначила необхідність ґрунтовної підготовки вчителів до реалізації реформ та виваженого підходу до вибору навчальної програми, а також подякувала видавництву «Ранок» за багаторічну співпрацю з педагогами Миколаївщини.

    Під час заходу учасники ознайомилися з навчально-методичним забезпеченням до модельної програми «Фізика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Кремінський Б. Г., Гельфгат І. М., Божинова Ф. Я., Ненашев І. Ю., Кірюхіна О. О.).

    Ілля Гельфгат, к. ф.-м. н., учитель фізики КЗ «Харківський фізико-математичний ліцей № 27 Харківської міської ради», учитель-методист, заслужений учитель України, відмінник народної освіти, Герой України, кавалер ордена «За заслуги» трьох ступенів, окреслив структуру та зміст модельної програми, наголосив на особливостях її реалізації.

    Олена Кірюхіна, заступник директора за напрямом «Навчальна література» ТОВ видавництво «Ранок», продемонструвала можливості розробленого підручника з фізики щодо забезпечення активності учнів, розвитку критичного мислення, пізнавального інтересу до фізики.  

    Фаїна Божинова, учитель фізики Харківської гімназії № 46 імені М. В. Ломоносова Харківської міської ради, учитель-методист, відмінник освіти України, акцентувала увагу на нових підходах до оцінювання та відображення цієї важливої складової освітнього процесу в навчально-методичному забезпеченні.

    Автори репрезентували електронний додаток до підручника, оновлений варіант збірника задач, поділилися новими ідеями, відповіли на запитання вчителів, провели опитування щодо дизайну підручника.

    Щиро дякуємо всім за роботу і сподіваємося на подальшу співпрацю!