22 Вересня 2022

Обласна творча група вчителів математики з проблеми «Реалізація ключових компетентностей учнів через практико-орієнтовані завдання в курсі математики (5–6 класи) Нової української школи»

20 вересня 2022 року кафедрою теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено засідання обласної творчої групи вчителів математики з проблеми «Реалізація ключових компетентностей учнів через практико-орієнтовані завдання в курсі математики (5–6 класи) Нової української школи».

Метою роботи творчої групи є розроблення та структурування навчально-методичних матеріалів, спрямованих на реалізацію ключових компетентностей учнів через практико-орієнтовані завдання в курсі математики (5–6 класи) Нової української школи. 

Ольга Захар, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, акцентувала увагу на важливості проблеми, над якою працюватиме творча група, оскільки компетентнісний підхід є пріоритетним у сучасній освіті.

Еліна Рогожинська, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО, окреслила нормативні засади реалізації компетентнісного змісту математичної освітньої галузі. 

Ганна Погромська, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО, висвітлила питання щодо використання інноваційних технологій для формування та розвитку ключових компетентностей учнів на уроках математики. Вона продемонструвала практико-орієнтовані завдання для формування компетентностей учнів, різноманітні сайти, що стануть у пригоді сучасному вчителю математики.

Потенціал сучасних підручників із математики (5–6 класи) у контексті формування ключових компетентностей учнів розкрила Наталя Махровська, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО. 

Учасники обговорили напрями подальшої роботи, визначилися зі змістом та видами навчально-методичних матеріалів, над розробленням яких працюватимуть.