31 Серпня 2020

На порозі нового навчального року

26 серпня 2020 року навчально-методичною лабораторією управління розвитком регіональної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено в синхронному режимі обласний методичний актив для заступників директорів із навчально-виховної роботи інтернатних закладів освіти «Формування предметних та
ключових компетентностей педагогічних працівників інтернатних закладів освіти засобами діяльнісного підходу у навчанні».
У заході брали участь заступники директорів із навчально-виховної роботи та педагогічні працівники інтернатних закладів освіти, методисти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Модератор – Мілєйко Ольга Олексіївна, завідувач навчально-методичної лабораторії управління розвитком регіональної освіти МОІППО, яка виступила з вітальним словом та розповіла про курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020–2021 навчальному році. Далі учасники методактиву обговорили питання педагогічної автономії та нові можливості для вчителя.
Івашко Олена Андріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Лисогірської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської обласної ради, розкрила питання «Особливості організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти».
Про особливості викладання предмета «Фізика та астрономія» у старшій школі розповіла Ліскович Олена Володимирівна, к. пед. н., доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Рогожинська Еліна Костянтинівна, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, визначила напрямки роботи педагогів у Рік математичної освіти України у 2020–2021 навчальному році.
Кравченко Анастасія Миколаївна, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, висвітлила питання «Хімічна компонента – обов’язкова складова профілізації школи». У ході роботи методичного активу було багато запитань для обговорення. Учасники отримали вичерпні кваліфіковані відповіді.
Усього в заході взяли участь 32 особи.