На Миколаївщині вчителі-філологи опановують авторську модель оцінювання учнів-читачів
12 листопада 2024 року в очному форматі на базі Вознесенської гімназії № 3 Вознесенської міської ради Миколаївської області проведено семінар-консультацію на тему «Модель оцінювання досягнень учнів-читачів».
Василь Шуляр, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, заслужений учитель України, запропонував авторську модель оцінювання читацьких досягнень школярів, власний підхід до оцінювання. Учителі-філологи опрацювали авторський варіант критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з групами результатів навчання; ознайомилися з видами завдань за групами результатів навчання, практико-зорієнтованими моделями підсумкових робіт із літератури та їх типологією, зразками підсумкових робіт; практикувалися в застосуванні мовленнєвих конструкцій до компетентнісних літературних вправ та разом з автором зробили орієнтовний розподіл підсумкових робіт з української і зарубіжної літератур (за навчальними програмами Таміли Яценко, Ольги Ніколенко).
Підбиваючи підсумки роботи, педагоги обговорили особливості оцінювання в Новій українській школі.
У семінарі взяли участь зацікавлені й мотивовані вчителі української та зарубіжної літератур закладів освіти всіх територіальних громад Вознесенського району Миколаївської області (усього – 70 осіб).
Удячні Людмилі Колосовій, кандидату педагогічних наук, директору Центру професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради; Ользі Руденко, консультанту з предметів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу, за професійний супровід та організаційну підтримку проведення заходу; Тетяні Осиповій, директору, та педагогічному колективу Вознесенської гімназії № 3 Вознесенської міської ради за теплий прийом, комфортну атмосферу.
Дякуємо Василю Шуляру за відданість справі, прагнення вдосконалити підходи до оцінювання в Новій українській школі та допомогти вчителям знайти ефективні способи розвитку читацької компетентності учнів.
Бажаємо всім успіхів у науковій і педагогічній діяльності, нових творчих ідей, натхнення!
Сподіваємося, що цей семінар надихне кожного на подальший розвиток і творчі звершення.
Усе буде Україна!