Методичний актив педагогічних працівників початкової освіти «Пріоритетні напрями освітньої діяльності в початковій школі у 2019–2020 навчального року»
Методисти науково–методичних установ, керівники методичних об’єднань учителів початкових класів, педагоги–учасники всеукраїнського і регіонального експериментів, учителі–новатори зібралися 22 серпня 2019 року у приміщенні другого корпусу Миколаївського інституту післядипломної педагогічної освіти на обласний методичний актив педагогічних працівників початкової освіти «Пріоритетні напрями освітньої діяльності в початковій школі у 2019–2020 навчального року».
Відкрила методактив Сокуренко Олена Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти виступом про професійну підготовку вчителя в контексті реформування початкової освіти. Про підсумки 2018–2019 навчального року та перспективи розвитку початкової освіти в області розповіла Степанець Наталія Михайлівна, доктор філософії в галузі освіти, доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти.
Даниленко Руслана Василівна, методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти, наголосила на сучасних вимогах до організації освітнього процесу в початковій школі.
У дворі другого корпусу на свіжому повітрі під час майстер–класу «Організація ранкової зустрічі як осередку вільного спілкування та взаємодії молодших школярів Нової української школи» учитель Миколаївської ЗОШ І ступеню № 65 Миколаївської міської ради Лактіонова Тетяна Степанівна провела ранкову зустріч із учасниками методактиву.
У межах панорами творчих ідей учасників всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально–методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» Нікітіна Ольга Михайлівна, Молінська Людмила Юріївна учителі Новобузької ЗОШ І–III ступенів № 1 Новобузької районної ради представили майстер–клас «Формування емоційного інтелекту молодших школярів у процесі розвитку діалогічного мовлення».
Савчак Оксана Миколаївна й Литвинюк Світлана Андріївна, учителі Первомайської ЗОШ І ступеню № 11 Первомайської міської ради, та Олексієнко Олена Вікторівна разом із Зайцевою Ганною Євгенівною, учителями Миколаївської спеціалізованої І–ІІІ ступенів школи № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради показали роботу над текстом як засіб формування в початковій школі активного здобувача освіти.
Із прикладами практичного використання ідей формувального оцінювання присутніх ознайомили Похилюк Ірина Володимирівна та Сікайло Ніла Григорівна, учителі Вознесенської ЗОШ І–III ступенів № 8 Вознесенської міської ради.
Учасники регіонального експерименту «Упровадження технології інтегрованого навчання в початковій школі на засадах ідей та положень Нової української школи» поділилися досвідом своєї роботи. Так Кравченко Ірина Іванівна і Коз Олена Іванівна, вчителі початкових класів Миколаївської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради розповіли про реалізацію ідей інтеграції змісту навчальних предметів у початковій школі в умовах повного дня. А Чеглікова Світлана Олександрівна вчитель початкових класів тієї ж школи (Миколаївської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради) прокоментувала відеоряд використання навчального посібника «Абетка літературознавця» (для учнів початкової Нової української школи) (автор В. І. Шуляр) відзнятий на уроках у третьому класі.
Андрійчук Лілія Василівна, вчитель початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 50 імені Г. Л. Дівіної Миколаївської міської ради, подала на обговорення тему дослідницького підходу до формування навчальних умінь та життєвих навичок за програмою «Росток».
Лишканич Марина Леонідівна, вчитель класу–комплекту Першотравневої філії Новобузької загальноосвітньої школи І–III ступенів № 1 Новобузької районної ради ознайомила присутніх із поетапним впровадженням нового Державного стандарту початкової освіти в умовах зведеного класу (класу–комплекту).
Розповідаючи про роль навчальних предметів «Навчаємося разом» та «Еврика» в усеукраїнському науково–педагогічному проекті «Інтелект України»: інтегрований підхід, Войхевич Валентина Василівна, вчитель початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи І–II ступенів № 64 Миколаївської міської ради провела веселу руханку.
Емоційно пройшло колективне обговорення актуальних проблем розвитку початкової освіти у 2019–2020 навчального року «Вільний мікрофон».
Наостанок, із презентацією новинок літератури та дидактичних матеріалів від видавництва «Ранок» для використання у початковій школі виступили представники видавництва.
Під час підбиття підсумків роботи учасники обласного методичного активу педагогічних працівників початкової освіти відмітили насиченість цікавим матеріалом і практичну значущість проведеного заходу.