Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

У 2025 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2024 року № 1513 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” розпочинається надання послуг з професійної підтримки та допомоги педагогам (супервізія)

Компетентнісний потенціал мовно-літературної та мистецької освітніх галузей в умовах сучасних викликів

22/10/2025

21 жовтня 2025 року в межах ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-андрагогічний супровід розвитку педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища» відбулося секційне засідання «Компетентнісний потенціал мовно-літературної та мистецької освітніх галузей в умовах сучасних викликів». 

Під час онлайн-зустрічі, яку модерувала завідувачка кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО Вікторія Доній, вкотре переконалися, що мистецтво і слово – це інтелектуальна й духовна зброя, що допомагає виховувати сильну, творчу, національно свідому особистість.

Заслухали цікаву, насичену теплими споминами, доповідь доктора педагогічних наук, професора, в. о. завідувача кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова Володимира Гладишева, присвячену ювілею Н. Й. Волошиної.

Кандидатка педагогічних наук, доцентка Галина Гич натхненно презентувала націєцентричний складник мистецького виховання здобувачів освіти в умовах повномасштабної війни.

Про мовну стійкість і толерантність у впровадженні правописних норм йшлося у виступі старшої викладачки кафедри Анастасії Кузнєцової.

Кандидатка педагогічних наук, доцентка Ольга Мхитарян акцентувала увагу на театралізації читацької діяльності учнів як чиннику компетентнісного навчання літератури. До обговорення долучилися методисти кафедри: Діна Діордіца, Дмитро Крик, Анна Пономаренко, які підкреслили актуальність питань щодо мовної стійкості, національної свідомості, етики спілкування тощо.

Попри виклики часу, українська педагогіка продовжує розвиватися, шукати ефективні інструменти й гуртувати людей, які вірять у силу освіти як чинника національного поступу.