Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Інструктивно-методичний семінар для вчителів хімії

    30/08/2024

    29 серпня 2024 року в дистанційному форматі відбувся інструктивно-методичний семінар «Освітній процес із хімії в Новій українській школі: нові підходи, зміст, методи навчання».

    Дар’я Блага-Мініна, методист кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО, ознайомила учасників із сучасними підходами до організації освітнього процесу з хімії в НУШ, умовами участі у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія».

    Ганна Погромська, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО, презентувала нові можливості використання інтерактивної дошки Padlet, зосередила увагу на практичному застосуванні штучного інтелекту в роботі сучасного вчителя.

    Наталія Клименюк, к. пед. н., завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО, ознайомила з ефективними вправами для розвитку швидкочитання, продемонструвавши їхню практичну цінність у сучасній освіті.

    Людмила Артеменко, учитель інтегрованого курсу природничого спрямування та хімії Рибаківського ліцею Коблівської сільської ради, проаналізувала особливості формування хімічних понять на адаптаційному і предметному циклах навчання, наголосила на важливості забезпечення наступності між ними.

    Алла Аненко, учитель хімії Новобузького ліцею № 1 Новобузької міської ради, поділилася досвідом щодо пілотування нової навчальної програми,  продемонструвала сучасні підходи до проведення уроків хімії.

    Наталія Шмакова, учитель хімії Миколаївської гімназії № 14, презентувала приклади навчальних ситуацій до уроків хімії, акцентувала увагу на важливості їх використання як засобу формування компетентностей учнів.

    Під час семінару освітяни активно брали участь в активностях, обговорювали проблеми, що виникають під час викладання хімії, висловлювали пропозиції щодо їх вирішення, окреслили питання, що потребують подальшого розгляду.

    Дякуємо всім за плідну співпрацю!