29 Вересня 2022

Друге засідання творчої групи в межах проєкту «Театральна педагогіка» із теми «Мова ляльки»

27–28 вересня 2022 року відбулося друге засідання творчої групи в межах проєкту «Театральна педагогіка» із теми «Мова ляльки».

Олена Сокуренко, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, розповіла учасникам заходу як планувати освітній процес з елементами театралізації на різних його етапах, залежно від поставленої мети та індивідуальних особливостей учнів.

Любов Яковенко, спеціалістка зі зв’язків із громадськістю видавництва «Ранок», освітянка з багаторічним стажем, авторка методичних посібників для закладів дошкільної освіти та початкової школи, дитяча письменниця, надала практичні поради щодо створення театралізованих образів під час освітнього процесу. Представила власні твори для дітей, продекламувала їх, презентувала методичні посібники видавництва, що допоможуть організовувати цікаві постановки, вистави із використанням ляльок.

Сніжана Бойчук та Андрій Беліченко, актори Миколаївського академічного обласного театру ляльок, провели майстер-клас та продемонстрували покрокове створення ляльок, показали як працювати з ними.

Оксана Смола, методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, познайомила з історією створення ляльки, показала дієві вправи та ігри для психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу з використанням «Я-образу» та лялькотерапії, організувала в групах імпровізацію з ляльками.

Всі учасники сертифікованого заходу змайстрували свої ляльки, поділились  їх назвами, описали як і з чого їх виготовляли. 

Олена Сокуренко та Оксана Смола показали можливі шляхи використання ляльки на будь-якому етапі освітнього процесу для зняття стресу та тривоги, що важливо для сьогодення.

Педагогічні працівники працювали активно, зосереджено, училися створювати образи ляльок, навіть із підручних матеріалів та імпровізувати, передавати й описувати свої почуття словами, мімікою, жестами після програвання певної ролі; оволоділи вміннями співпрацювати з лялькою як актори, мотивувати свою діяльність, були креативними; формували професійну компетентність щодо реалізації театральної педагогіки та педагогіки творчості.