Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Друга сесія роботи творчої групи «Література рідного краю в постатях: Дмитро Кремінь»

    13/03/2023

    09–11 березня 2023 року кафедрою теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО продовжено роботу творчої групи вчителів української та зарубіжної літератур «Література рідного краю в постатях: Дмитро Кремінь», ІІ сесія якої присвячена конструюванню моделей занять із літератури рідного краю.

    Під час синхронних засідань розглядалися теоретико-методичні засади конструювання моделей занять літератури рідного краю.

    Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор МОІППО, заслужений учитель України Василь Шуляр детально висвітлив авторський варіант моделі компетентнісно-діяльнісного літературного заняття вивчення поезії Дмитра Кременя «Літа мої і зими…» (уривок із вірша «Книга Буття чи Батия») (6 клас) за модельною навчальною програмою з української літератури (автори: Яценко Т. О., Качак Т. Б., Кизилова В. В., Пахаренко В. І., Дячок С. О., Овдійчук Л. М., Слижук О. А., Макаренко В. М., Тригуб І. А.), поділився напрацьованим досвідом проведення студійних занять із учнями миколаївських шкіл, наголосивши, що для формування національно зорієнтованих патріотів нашої країни на заняттях ЛРК важливо вчити не лише слухати, а й чути та вслухатися, не лише дивитися, а й бачити, не лише читати, а й учитуватися та вичитувати закладені автором підтексти художнього твору.

    У межах другої сесії Творчої групи відбувся особистісно-фаховий діалог із Тарасом Кременем, кандидатом філологічних наук, доцентом, народним депутатом України VIII скликання, Уповноваженим із захисту державної мови, який поділився власним баченням шкільного вивчення творчості Дмитра Кременя та підкреслив значення його поетичного доробку для плекання майбутнього покоління громадян України як свідомих носіїв рідного слова, поборників свободи й незалежності держави.

    Дякуємо всім учасникам за творчу співпрацю!

    Тримаймо освітянський стрій!