Вітаємо переможців ІІІ (обласного) етапу ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Щороку учні та студенти закладів освіти Миколаївської області стають активними учасниками Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, метою якого є утвердження статусу української мови як державної, піднесення її престижу, підвищення рівня мовної освіти, виявлення і розвиток обдарованої молоді. Це справжнє свято знань, що об’єднує українську громаду: школярів, студентів, педагогів, батьків.
04 березня 2023 року кафедрою теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти організовано й проведено ІІІ (обласний) етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. У змаганні юних знавців і шанувальників рідного слова взяли участь 58 учнів 3–11 класів закладів загальної середньої освіти Миколаївщини.
З вітальним словом до присутніх звернувся Василь Шуляр, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор МОІППО, голова журі, який зауважив, що особливо у наш буремний час конкурс сприяє згуртованості українців, вихованню в молоді любові до рідної мови, зростанню авторитету України у світі. Слова з поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну», наведені Василем Івановичем, мотивували учасників:
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов’їну.
Голова журі висловив подяку вчителям української мови і літератури за їх неоціненний внесок у навчання і виховання шанувальників українського слова.
Ольга Захар, Людмила Трубнікова, заступники директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, Діна Діордіца, методист кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, налаштували робочі місця за допомогою системи управління навчанням «Google Клас» і додатку «Zoom», прокоментували вимоги до виконання конкурсних завдань. Учасники IІІ (обласного) етапу конкурсу виконували письмові завдання.