Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Дидактичні посібники для подолання інтелектуальних труднощів

    31/05/2022

    31 травня 2022 року в межах заходів до днів науки в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти обласним ресурсним центром із підтримки інклюзивної освіти розпочато сертифікований захід «Інклюзивна майстерня: створення дидактичних посібників для роботи з дітьми з порушенням психофізичного розвитку».

    Під час І навчального майстер-класу «Дидактичні посібники для подолання інтелектуальних труднощів» Василь Шуляр, д.пед.н., доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, заслужений учитель України, представив власні розробки дидактичного забезпечення особистісно орієнтованого розвиваючого процесу.

    Оксана Бавольська, методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти, ознайомила учасників заходу з освітніми труднощами, що виникають у дітей, які мають інтелектуальні порушення; окреслила орієнтовний перелік дидактичних засобів, які доцільно застосовувати під час навчання; презентувала відео власних дидактичних посібників.

    У практичній частині майстер-класу Катерина Пінюгіна, завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти, продемонструвала застосування дидактичного обладнання під час навчання учнів із порушеннями інтелектуального розвитку.

    Також з учасниками обговорено методичні рекомендації щодо створення власних дидактичних посібників для роботи з дітьми, які мають інтелектуальні труднощі.

    До наступного майстер-класу педагоги мають підготувати власні напрацювання зі створення дидактичного посібника, призначеного для подолання труднощів (інтелектуальних, функціональних, фізичних, навчальних, соціоадаптаційних) під час навчання осіб з особливими освітніми потребами.