Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Навчання учнів та вчителів початкових пілотних класів Нової української школи триває

    06/05/2020

    Очікуваною зустріччю з авторами та розробниками освітніх і модельних програм для 3 класу пілотних шкіл Нової української школи став міжрегіональний науково-методичний міст, проведений 05 травня 2020 року для учасників усеукраїнського експерименту з проблеми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» з використанням сервісу Zoom.

    У заході взяли участь педагоги-експериментатори Первомайської ЗОШ І ступеня № 11 Первомайської міської ради, Вознесенської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 8 Вознесенської міської ради, Миколаївської спеціалізованої І–ІІІ ступенів школи № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради, Новобузької ЗОШ І–ІІІ ступенів № 1 Новобузької районної ради та регіональний координатор всеукраїнського експерименту Степанець Н. М., доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної освіти.

    Запрошені гості:
    – Роман Шиян, автор освітньої програми для початкових класів Нової української школи;
    – Ірина Старагіна, співавтор модельної програми інтегрованого курсу «Українська мова» у 3 класі;
    – Оксана Пасічник, розробник нового змісту початкової освіти з інформатики;
    – Олена Глоба, координатор усеукраїнського експерименту.

    Роман Шиян розкрив стан та перспективи проведення експерименту під час переходу учнів із початкової в основну школу, ДПА на наступний навчальний рік за новим Державним стандартом початкової освіти, можливості забезпечення учнів експериментальних класів підручниками, поступове введення у 5–6 класах бального оцінювання навчальних досягнень школярів на тлі формувального.

    Олена Глоба розповіла про організаційні проблеми щодо встановлення зворотного зв’язку, анкетувань педагогічних працівників, які проводяться щомісяця з метою моніторингу якості, структури та змісту навчальних матеріалів і надаються в межах пілотування Державного стандарту початкової освіти. Пані Олена подякувала педагогам та регіональним координаторам за участь в опитуваннях і забезпечення зворотного зв’язку між розробниками експериментальних програм та вчителями-практиками.

    У межах експерименту вивчається ефективність навчання вчителів початкових класів, шляхів реалізації педагогіки партнерства на практиці, інтеграції змісту освіти та ефективності формування компетентностей і наскрізних умінь. На підставі проведеного анкетування Ірина Старагіна та Оксана Пасічник розробляють навчальні матеріали для учнів і планують підготувати й провести в травні 2020 року навчальні заняття для вчителів пілотних шкіл.

    Науково-методичний міст об’єднав педагогів-експериментаторів міста Києва, Миколаївської, Херсонської, Закарпатської, Житомирської, Чернігівської, Київської, Черкаської, Рівненської й Полтавської областей. Усього – 80 учасників.