Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Про проведення першого вебінару пролонгованого обласного семінару- практикуму «Учитель на шляху реформування освіти (реалізація Концепції НУШ у 5 класі)»

    26/03/2021

    Відповідно до річного плану роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 25 березня 2021 року в дистанційному режимі проведено перший вебінар пролонгованого обласного семінару-практикуму «Учитель на шляху реформування освіти (реалізація Концепції НУШ у 5 класі)» для вчителів 5–9 класів, які працюватимуть у пілотних класах НУШ. Організатор – кафедра педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО.
    Метою заходу є розвиток професійних компетентностей учителів-предметників 5–9 класів щодо навчання учнів пілотних класів НУШ у базовій школі.
    Тихонова Тетяна Валентинівна, д.пед.н., завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, звернулася із вступним словом до
    учасників та виконала дидактичний аналіз Державного стандарту базової середньої освіти.
    Шуляр Василь Іванович, д.пед.н., доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,
    заслужений учитель України, обговорив із педагогами філософію освіти НУШ у площині реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти.
    Захар Ольга Германівна, к.пед.н., заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, інформувала про хід розробки модельних навчальних
    програм для 5–9 класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти.
    Під час вебінару учасники опрацювали питання підготовки вчителів пілотних шкіл до реалізації основ Державного стандарту базової середньої освіти, особливості та логістичні дії .
    Педагоги отримали практичні рекомендації щодо впровадження Концепції «Нова українська школа» та нового Державного стандарту базової середньої освіти у базовій школі (усього – 29 осіб).