Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

У 2025 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2024 року № 1513 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” розпочинається надання послуг з професійної підтримки та допомоги педагогам (супервізія)

Безпечне освітнє середовище: технології та практики психосоціального супроводу

14/11/2025

13 листопада 2025 року навчально-методичною лабораторією практичної психології та соціальної роботи МОІППО в режимі зум-конференції проведено Школу професійного досвіду для працівників психологічної служби закладів освіти Миколаївської області з теми «Безпечне освітнє середовище: технології та практики психосоціального супроводу».

Мета – підвищення рівня психологічної компетентності фахівців, посилення їх готовності до професійних викликів, упровадження дієвих практик психосоціальної підтримки в освітньому середовищі.

Модератори заходу, методисти Аліна Кучеренко й Антоніна Чубова  запропонували учасникам низку практичних активностей для емоційного налаштування на роботу та професійного єднання в щоденних викликах і реаліях життя: вправа-ідентифікація «Який я сьогодні психолог / соціальний педагог?», «Обіймашки пальцями», активність «Емоційне дзеркало», вправа «Highway моїх ресурсів».

Тетяна Жаданова, практичний психолог Південноукраїнського ЗДО № 6 «Світлячок» Південноукраїнської міської ради, висвітлила підходи до формування атмосфери довіри, емоційного комфорту та профілактики дитячої тривожності.

Валентина Кутузова, практичний психолог Первомайського ЗДО (ясел-садка) № 10 «Білочка» Первомайської міської ради, окреслила алгоритм своєчасного розпізнавання ознак емоційної напруги в  дошкільників.

Альона Бондаренко, практичний психолог Веснянського ліцею з початковою школою та гімназією Веснянської сільської ради Миколаївського району,  представила досвід підтримки дітей і підлітків у кризових ситуаціях та розвитку стресостійкості.

Ольга Розмариця, соціальний педагог закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Миколаївський центр професійної освіти», поділилася практиками партнерської взаємодії педагогів і батьків задля створення безпечного освітнього простору.

Алла Волошина, практичний психолог Ліцею «Перспектива» Доманівської селищної ради, означила психосоціальні стратегії підтримки учнівства у кризових і післякризових умовах.

Ірина Смирнова, практичний психолог Баштанського ліцею № 2 Баштанської міської ради, презентувала підходи щодо формування довіри в колективах та зменшення тривожності.

Учасники сформували спільну палітру емотиконів, яка відобразила атмосферу підтримки, натхнення і професійної згуртованості потужної спільноти психологічної служби Миколаївщини.

Вдячні всім за співпрацю попри складні умови роботи енергосистеми!