Соціально-психологічна, педагогічна інтеграція здобувачів освіти в освітнє середовище в кризових умовах: інструменти супроводу
Відповідно до річного плану роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 23–24 жовтня 2025 року навчально-методичною лабораторією практичної психології та соціальної роботи МОІППО в дистанційному форматі проведено обласний семінар-практикум «Соціально-психологічна, педагогічна інтеграція здобувачів освіти в освітнє середовище в кризових умовах: інструменти супроводу».
Аліна Кучеренко й Антоніна Чубова, методистки навчально-методичної лабораторії практичної психології та соціальної роботи МОІППО, розкрили ключові питання соціально-психологічної та педагогічної інтеграції дітей і підлітків, які пережили стресові фактори, психотравмувальні події, зокрема:
- ключові компоненти процесу соціальної інтеграції здобувачів освіти в освітнє середовище в умовах кризових ситуацій;
- складові психологічної підтримки дітей, які зазнали впливу травмувальних подій;
- педагогічні аспекти інтеграції дітей у шкільну спільноту: ефективні методи, підходи та стратегії супроводу;
- особливості взаємодії учнівської спільноти в умовах криз.
Учасники обмінялися досвідом, обговорили виклики, з якими стикаються педагоги в сучасних умовах, визначили ефективні підходи до створення безпечного й підтримувального освітнього середовища для кожної дитини.
До роботи долучилися практичні психологи, соціальні педагоги, педагогічні працівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївщини.
Дякуємо всім за професійну відданість, відкритість до взаємодії та щире прагнення підтримувати дітей у складних життєвих обставинах!



