Професійний саморозвиток учителя в умовах Нової української школи. Педагогіка партнерства – мистецтво взаємодії з батьками
23 жовтня 2025 року в очному форматі відбулася педагогічна студія з елементами тренінгу «Педагогіка партнерства – мистецтво взаємодії з батьками» для педагогів закладів загальної середньої освіти в межах ІІІ Всеукраїнської конференції «Психолого-андрагогічний супровід розвитку педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища» (секція «Професійний саморозвиток учителя в умовах Нової української школи. Педагогіка партнерства – мистецтво взаємодії з батьками»).
Відкрила захід і привітала учасників Ольга Захар, к. пед. н., в. о. директора МОІППО.
Вікторія Стойкова, к. пед. н., заступник директора з науково-педагогічної роботи, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО, розкрила тему «Автодинамічна система професійного розвитку вчителя».
Ольга Мілєйко, методист кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО, висвітлила тему «Трудова функція «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу» в оновленому професійному стандарті «Вчитель закладу загальної середньої освіти».
Наталія Клименюк, к. пед. н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО, наголосила на важливості педагогіки партнерства як засадничої основи Концепції «Нова українська школа», а також роботи з батьками на засадах педагогіки партнерства.
Ірина Левицька, директор, та Ірина Малярчук, консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Баштанської міської ради Баштанської міської ради», провели практикум «Година психології як простір відновлення і підтримки педагогів та батьків у воєнний час».
Учасники обговорили типові проблеми, що постають перед педагогами, та відзначили його актуальність, практичну спрямованість і методичну цінність.
У роботі секції взяли участь 36 осіб. Вдячні всім за плідну співпрацю!



