Всеукраїнська науково-практична конференція
З метою об’єднання зусиль учених й освітян-практиків щодо осмислення та проєктування шляхів психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах реформування освіти 22–31 жовтня 2024 року в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-андрагогічний супровід педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища».
У заході взяли участь науково-педагогічні та педагогічні працівники МОІППО, закладів освіти Миколаївської, Вінницької, Волинської, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Луганської, Одеської, Рівненської, Херсонської областей (усього – 340 осіб).
Під час семінарів, педагогічних і методичних студій, майстер-класів, засідань тематичних секцій у межах конференції обговорювалися актуальні питання: забезпечення стійкості системи управління освітою в сучасних умовах; психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу; професійний саморозвиток учителя в умовах Нової української школи; сучасні підходи до реалізації змісту природничої, математичної та технологічної освітніх галузей; упровадження STEM-освіти в НУШ; проблеми дошкільної та початкової освіти; проблеми розвитку громадянського суспільства; інклюзивної освіти; формування медіаграмотності; питання науково-методичного забезпечення мовно-літературної та художньо-естетичної освітніх галузей. Значну увагу приділили проблемам створення безпечного й здорового освітнього середовища, збереження фізичного та психічного здоров’я вчителя.
Педагоги ділилися досвідом з викладання предметів у Новій українській школі, розвитку в учнів ключових компетентностей; відзначили практико-орієнтованість заходів, що має велику цінність у процесі формування нових та вдосконалення вже наявних компетенцій, а участь учителів різних освітніх галузей дозволяє вийти за межі власного предмета, надихнутися новими проєктами.
Завершилася робота 31 жовтня 2024 року майстер-класом з бісероплетіння, що надав змогу освітянам поринути у творчість, налаштуватися на позитив.
За підсумками конференції «Психолого-андрагогічний супровід педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища» готується до друку збірник тез доповідей.
Щиро дякуємо всім учасникам за дружню атмосферу, активність, нові ідеї, а нашим Збройним Силам – за можливість жити й працювати.