Семінар-тренінг «Професійний розвиток педагогів у воєнний і повоєнний періоди»
13 вересня 2024 року навчально-методичною лабораторією управління розвитком регіональної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено семінар-тренінг для фахівців навчально-методичних, методичних, науково-методичних установ, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, відповідальних за методичну роботу в закладах освіти.
З вітальним словом до учасників звернувся Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, директор МОІППО, заслужений учитель України. Василь Іванович акцентував увагу на важливих питаннях організації освітнього процесу в 2024–2025 навчальному році.
Стойкова Вікторія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, заступник директора з науково-педагогічної роботи МОІППО, під час виступу на тему «Професійний розвиток педагогів у воєнний і повоєнний періоди: побудова інституційної системи» ознайомила з методами корпоративного навчання. Вікторія Володимирівна розкрила суть систем корпоративного навчання в установі, охарактеризувала важливі елементи, які варто враховувати в побудови моделі навчання педагогів, запропонувала моделі.
На тренінгу «Менторинг, коучинг, наставництво – інтерактивні методи внутрішнього розвитку персоналу», що провели Горностай Лариса Володимирівна, директор центру професійного розвитку педагогічних працівників Снігурівської міської ради, Лопатньова Ірина Анатоліївна, учитель математики Снігурівської гімназії № 3 Снігурівської міської ради, складали характеристику понять: «менторство», «коучинг», «наставництво», віднаходили їх елементи в запропонованих медіатекстах, застосовували набуті знання у вирішенні педагогічних кейсів.
Рябикіна Анастасія Василівна, учитель української мови і літератури Первомайського ліцею «Лідер» Первомайської міської ради, у ході тренінгу «Секондмент – навчальні відрядження – сучасний інструмент професійного навчання» занурила педагогів у процедуру організації навчальних відряджень: створювали положення про секондмент, визначали переваги та виклики, які виникають в організації навчальних відряджень.
Учасники сформували «ідеальну» модель сучасного педагога.
Захід отримав позитивні відгуки.