Як зберегти й відновити внутрішню енергію?
Директор Василь Шуляр і представники Миколаївського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників взяли участь у тренінгу, який організували для українських педагогів консультант організації «Seikatsu no Hakkenkai» Kiyoaki Okamoto, психологиня Danning Zhao (Японія) і професорка Ольга Ніколенко (ПНПУ імені В.Г. Короленка).
3 червня 2024 року на базі Центру українсько-японської дружби «Sakura» Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка відбувся онлайн тренінг для українських педагогів на тему «Як зберегти й відновити внутрішню енергію?».
Тренінг був організований у межах міжнародного проєкту “Morita Therapy in Educational Activities in Ukraine”, спрямованого на подолання негативних наслідків війни, зокрема збереження ментального здоров’я українських викладачів.
Це вже п’ятий тренінг із циклу, що триває протягом 2024 року. Із початку березня 2024 р. психологиня Danning Zhao (Saitama University, Mejiro University, Japan) і докторка філологічних наук, професорка, завідувачка кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Ольга Ніколенко організували тренінги Ukrainian`s Morita Therapy для психологічного відновлення педагогів із різних регіонів України. У тренінгах беруть участь викладачі із 7 областей (Херсонська, Полтавська, Миколаївська, Дніпропетровська, Луганська, Хмельницька, Закарпатська області).
3 червня 2024 року перед українськими педагогами виступив із промовою консультант «Seikatsu no Hakkenkai», член правління «Mental Health Okamoto Memorial Foundation» містер Kiyoaki Okamoto. Він окреслив позицію уряду Японії та японського народу щодо війни в Україні та висловив міцну підтримку українським педагогам, які продовжують здійснювати важливу місію – збереження фізичного і духовного здоров’я юного покоління українців. У своїй презентації містер Kiyoaki Okamoto представив діяльність організації «Seikatsu no Hakkenkai» та основні засади Morita Therapy, яка спрямована на розвиток життя. Містер Kiyoaki Okamoto ознайомив українських освітян із матеріалами японської преси щодо міжнародної підтримки України, а також із сучасними проблемами японських учителів.
Докторка філологічних наук, професорка, завідувачка кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Ольга Ніколенко висловила глибоку повагу і вдячність містеру Kiyoaki Okamoto за увагу до України та важливі кроки для укріплення українсько-японських відносин.
Директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор, заслужений учитель України Василь Шуляр щиро подякував містеру Kiyoaki Okamoto, уряду Японії та японському народу за допомогу українським дітям (публікація підручників для закладів освіти, зокрема зарубіжної літератури) і вчителям. Він розповів про успішний досвід залучення японської культури та літератури до української середньої освіти.
Заступниця директора ліцею № 7 Нікопольської міської ради Дніпропетровської області Олена Гвоздікова передала вітання від українських учнів та вчителів представникам організації «Seikatsu no Hakkenkai» за небайдужість до проблем українців.
Потім японська психологиня, консультантка іноземних студентів Danning Zhao (Saitama University, Mejiro University) виступила із презентацією на тему «Як зберегти й відновити внутрішню енергію?». Вона представила поради та психологічні техніки, що можуть бути ефективними для педагогів під час війни. Особливе зацікавлення у вчителів викликали практики медитації, спрямовані на відновлення внутрішньої енергії.
Потім психологиня Danning Zhao відповіла на запитання вчителів і запросила всіх до обговорення.
Учителі й викладачі обговорили з японськими партнерами різні способи відновлення психологічного здоров’я та збереження внутрішньої енергії, а також щиро подякували організаторам за корисний тренінг. В обговоренні з української сторони взяли участь професорка Ольга Ніколенко (Полтава), професор Василь Шуляр, доцентка Галина Гич, викладачка Ганна Пономаренко (Миколаїв), учителька Альона Яценко (Херсон), учителька Вікторія Макаренко (м. Попасна Луганської області), учителька Олена Гвоздікова (м. Нікополь Дніпропетровської області), учителька Наталія Рудніцька (м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області) та ін.
Комунікація під час тренінгу відбувалася англійською, японською, українською мовами. Переклад забезпечили психологині Danning Zhao та аспірантка Львівського національного університету імені Івана Франка Катерина Ніколенко.
Міжнародний проєкт для українських учителів здійснюється за підтримки “Mental Health Okamoto Foundation”, асоціації «Seikatsu no Hakkenkai» та Saitama University (Japan).
Полтавський національний університет імені В.Г. Короленка та українські вчителі висловлюють щиру вдячність японській психологині Danning Zhao, містеру Kiyoaki Okamoto, “Mental Health Okamoto Foundation”, асоціації «Seikatsu no Hakkenkai» та Saitama University (Japan) за міцну підтримку України і допомогу українським освітянам!
Співпраця триває. Тренінги будуть продовжуватися протягом 2024 року.