Підтримка, розвиток, відновлення: дієва співпраця з чеськими колегами
У межах співпраці ГО Чеської республіки «Асоціація з міжнародних питань» AMO та Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, реалізації проєкту «Підтримка оновлення освіти в Україні» у напрямі «Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу: збереження та відновлення психічного здоров’я», за підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чеської Республіки практичні психологи Миколаївської гімназії № 4 ім. Молчанова Б. І., Миколаївського ліцею № 41 Миколаївської міської ради, Вознесенської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 7 Вознесенської міської ради, Березанського ліцею Березанської селищної ради, Галицинівського ліцею – опорного навчального закладу Галицинівської сільської ради Миколаївської області 13–18 травня 2024 року долучилися до освітньої поїздки до м. Брно.
Фахівці психологічної служби ознайомилися з досвідом роботи школи й Центру педагогічно-психологічної консультації міста Брно Чеської Республіки, системою діяльності закладів освіти щодо адаптації та інтеграції українських дітей у чеській школі, пройшли навчання за програмою психосоціальної підтримки «STRONG» (тренер – Олександра Мошнінова, нейропсихолог, дефектолог, біхевіоральний аналітик).
Програма спрямована на покращення процесу адаптації та соціалізації здобувачів освіти в змінених умовах життя, розбудову благополучного / підтримуючого освітнього середовища, формування навичок, що сприяють підвищенню психологічної стійкості, оволодінню методами саморегуляції та рефлексій психоемоційного стану, розвитку когнітивно-поведінкових навичок.
Дякуємо регіональним координаторам (Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти) та організаторам (АМО,www.amo.cz, координаторка – Зденка Вагнерова) за можливість вивчати цікавий досвід чеських колег, оновити власний психоемоційний стан, отримати знання та покращити професійні навички щодо здійснення психосоціального супроводу здобувачів освіти в кризові періоди життєдіяльності.