Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • У 2025 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2024 року № 1513 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році” розпочинається надання послуг з професійної підтримки та допомоги педагогам (супервізія)

    Створюємо дидактичну гру з медіаграмотності

    29/03/2024

    28 березня 2024 року з межах реалізації проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті» відбулася друга зустріч обласної творчої групи педагогів Миколаївщини «Створення дидактичної гри з медіаграмотності».

    Метою заходу є удосконалення медіакомпетентності педагогів та створення спільної дидактичної гри для учнів та учениць закладів освіти, що розвиватиме навички критичного мислення, інфомедійної грамотності, а також може бути застосована під час урочної та позаурочної діяльності, у тому числі в умовах обмеженого доступу до інтернету чи відсутності електроенергії. 

    Спікери творчої групи:

    • Максим Запорожченко, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури МОІППО, менеджер медіаосвітніх програм АУП, куратор групи;
    • Ганна Новицька, заступниця директора з НВР Миколаївського ліцею № 5, координаторка проєкту в Миколаївській та Херсонській областях;
    • Ольга Моторкіна, вчителька історії вищої категорії Миколаївського ліцею № 28, учасниця проєкту.

    Під час другої зустрічі учасники поділилися своїми враженнями від виконання домашнього завдання (аналіз доступних джерел та генерування базових ідеї для створення дидактичної гри). 

    Після загального «мозкового штурму», педагоги об’єдналися в групи, в яких детальніше обговорили свої напрацювання та спільно з іншими учасниками трансформували їх в одну ідею, яка за змістом, концепцією та цільовою аудиторією має об’єднати всі пропоновані задуми. 

    На завершальному етапі кожна з груп презентувала на загал свою ідею і до квітневої зустрічі, після оцінки переваг, недоліків, універсальності та адаптованості,  усі учасники творчої групи спільно з тренерами мають вийти на один концептуальний напрям, який і оформлюватиметься як підсумковий продукт.