Вітаємо на сайті Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

  • Переможний вісник - інформаційний ресурс Миколаївського ОІППО з актуальною інформацією для педагогів Миколаївської області в період воєнного стану

    Міжнародний онлайн-семінар

    29/04/2020

    28 квітня 2020 року в рамках реалізації міжнародного дворічного чесько-українського проєкту «На шляху до інклюзії» відбувся міжнародний онлайн-семінар «Команда психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних закладах освіти: досвід Чехії» для асистентів учителів Миколаївської області.

    Семінар відкрив Шуляр Василь Іванович, д.пед.н., доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної освіти, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, заслужений учитель України, презентувавши тему «Команда, як стратегія досягнення успіху: досвід МОІППО».

    Досвід роботи інклюзивних закладів освіти Республіки Чехії представила Івана Меліхаркова, директорка загальноосвітньої школи Горацкего намєсті, м. Брно, вчителька початкових класів, спеціальний педагог, лекторка дальтонської педагогіки, ціннісного виховання та FIE. Співзасновниця першої шкільної консультації.

    Під час семінару пані Меліхаркова розповіла про багаторічний досвід роботи впровадження інклюзії у школі, а саме:
    • менторство – як виклик сучасності;
    • інтервізійні групи в закладі освіти;
    • ідеї формування образу школи серед громадськості;
    • механізми підтримки для учнів, які її потребують;
    • організація консультативної підтримки в школі;
    • принципи координації командної роботи шкільної консультації;
    • співпраця з освітніми консультаційними інституціями.

    Учасники ознайомилися із нормативним забезпеченням інклюзивного навчання в Республіці Чехії. Також педагогам була представлена документація асистентів педагогів та членів команди супроводу.

    Дуже вдячні чеським колегам: Зденка Вагнерова, Івана Меліхаркова, Валентина Люля за професійний підхід та досвід у напрямі впровадження інклюзивної освіти.