Єдина Країна! Единая Страна!
 
18 | 01 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Початкова школа

Пошук шляхів упровадження компетентнісного підходу у викладанні інформатики п початкових класах

IMG 483108 квітня 2015 року  на базі  Миколаївської ЗОШ № 3 Миколаївської міської ради проводилися заняття творчої лабораторії розвитку початкової освіти в галузі  «Технології» з проблеми «Формування ІКТ-компетентності учнів на уроках інформатики в початковій школі: досвід, проблеми, перспективи».

Заняття проводилось з метою виявлення стану та проблем викладання інформатики у 2–3 класах, перспектив використання нових підручників інформатики для 4 класу різних авторів.

Під час занять Степанець Н. М., завідувач лабораторії методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розкрила науково-методичні, психолого-педагогічні та організаційні аспекти впровадження компетентнісного підходу до викладання інформатики в початковій школі.
Відкриті уроки інформатики в 2-х класах провели  учителі Миколаївської ЗОШ № 3 Миколаївської міської ради: Башкова Л. М. та Жуматій О. М.

Детальніше...

Засідання обласної творчої лабораторії розвитку початкової освіти

123.JPG

26 березня 2015 року на базі Веселинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради відбулося засідання обласної творчої лабораторії розвитку початкової освіти в галузі «Здоров’я і фізична культура» із проблеми «Використання здоров’язбережувальних технологій у системі початкової освіти на основі компетентнісного підходу» за участі: Вареник Т. І., методиста лабораторії дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Маркіна М. М., начальника відділу освіти Веселинівської районної державної адміністрації.

Із метою виявлення особливостей упровадження компетентнісного підходу до викладання навчального предмета «Основи здоров’я» учителі початкових класів області відвідали відкриті уроки (учителі: Іванова О. Г., Кирилова Л. В., Юрченко М. М.). 

Досвід організації роботи «Використання здоров’язбережувальних технологій у системі початкової освіти на основі компетентнісного підходу» представила Волошанівська Т. Л., директор Веселинівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Веселинівської районної ради.

Детальніше...

Мовно-літературна освіта учнів початкових класів: досвід, проблеми, перспективи

10 лютого 2015 року  на базі  Миколаївського муніципального колегіуму Миколаївської міської ради проводилися заняття творчої лабораторії розвитку початкової освіти в галузі «Мови та літератури» з проблеми «Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови та літературного читання в умовах внесення змін до навчальних програм початкової школи».

Із метою виявлення особливостей упровадження компетентнісного підходу до викладання української мови та літературного читання вчителі початкових класів області відвідали відкриті уроки української мови (учителі: Литвиненко Л. Ф., Юхимук Т. В.) та літературного читання (учителі: Губанова Т. О., Шелім А. М.).

Досвід організації дослідницької діяльності в системі науково-методичної роботи з учителями початкових класів щодо засвоєння мовно-літературного змісту початкової освіти представила Н. Л. Черновалова, заступник директора з навчально-виховної роботи Миколаївського муніципального колегіуму Миколаївської міської ради.

Детальніше...

Університет знань методистів із дошкільної освіти районних (міських) методичних кабінетів (центрів) «Формування інноваційної компетентності методиста дошкільної освіти»

ggghhh0326 лютого 2015 року на базі МОІППО проведено університет знань методистів із дошкільної освіти районних (міських) методичних кабінетів (центрів) «Формування інноваційної компетентності методиста дошкільної освіти», який пройшов за участю: Старєвої Анни Михайлівни, кандидата педагогічних наук, директора Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Вареник Тетяни Іванівни, методиста лабораторії методики дошкільної та початкової освіти, Мирнінко Ірини Григорівни, методиста лабораторії методики суспільствознавчих дисциплін, Нотича Олександра Олександровича, методиста лабораторії інноваційного розвитку та дистанційної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

У роботі університету знань узяли участь методисти з дошкільної освіти районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Усього – 24 особи.

Учасники опрацювали такі питання:

  • забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті реформування освіти в Україні;
  • реалізація освіти для сталого розвитку в дошкільному навчальному закладі (презентація проекту);
  • підготовка педагогів дошкільних навчальних закладів до роботи в онлайн-середовищі;
  • проведення Всеукраїнської акції «Виховуваємо в дітях доброту» та обласних фестивалів у дошкільній освіті.

       За результатами роботи були підведені підсумки, надані рекомендації.

Різдвяні творчі зустрічі вчителів початкових класів

16 січня 2015 року на базі Миколаївської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» Миколаївської міської ради проводилися заняття творчої лабораторії розвитку початкової освіти в галузі «Математика» з проблеми «Формування математичної компетентності учнів в умовах внесення змін до навчальних програм початкової школи».

В роботі обласної лабораторії взяли участь керівники районних (міських) лабораторій розвитку початкової освіти в освітній галузі «Математика», учителі початкових класів області (всього – 46 осіб).

З метою виявлення особливостей упровадження нових програм із математики (з урахуванням внесених змін) за підручниками різних авторів учителі початкових класів області відвідали відкриті уроки математики у 1–2 класах (учителі Медведь Н. М., Крикливенко О. І., Ярошенко Т. Г.), які працюють за експериментальними підручниками авторів О. В. Онопрієнко, О. О. Скворцової та у 3 класі (учитель Волкова. О. І.) з використанням підручників авторів Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницької.

Степанець Н. М., завідувач лабораторії методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розкрила розвивальну та практичну складові програмних вимог з математики, способи їх представлення у підручниках різних авторів, звернула увагу на проблеми щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи на уроках математики.

Колективно обговорювались завдання наступних засідань творчих лабораторій розвитку освіти в галузі «Математика» на обласному, районному (міському) та шкільному рівнях щодо:

  • підготовки педагогів до роботи за оновленими програмами та новими підручниками у 4 класі у 2015/16 навчальному році;
  • дослідження впливу системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи на формування ключових та предметної математичної компетентностей, розробки практичних прийомів (ігор, завдань тестів тощо) підвищення результативного компонента математичної освіти.
Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання