Єдина Країна! Единая Страна!
 
16 | 01 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Початкова школа

Обласна творча лабораторія розвитку початкової освіти в галузі «Математика» розпочинає нове дослідження

23 вересня 2015 року  на базі  Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 24 Миколаївської міської ради проведено заняття обласної творчої лабораторії розвитку початкової освіти в галузі  «Математика» із проблеми «Вплив контрольно-оцінної діяльності учасників навчально-виховного процесу в початковій школі на формування математичної компетентності учнів».

Досвід учителів початкових класів Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 24 Миколаївської міської ради щодо організації контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів  та формування предметних компетентностей на уроках математики презентувала   Жеребцова Т. В., директор школи. Проведено відкриті уроки математики у 3 класі (учитель –  Зубкова С. Д.) та 4 класі (учитель – Дудко  О. В.).

Учасники спостерігали за використанням методичних прийомів  контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів  на уроках математики, залученням дітей до само- та взаємооцінювання.

Майстер-клас «Створення оцінних суджень учителем та учнями на уроках математики» та колективне обговорення уроків провела Степанець Н. М., завідувач лабораторії методики дошкільної та початкової освіти МОІППО. Особлива увага приділялася методиці реалізації змістових ліній «Сюжетні задачі» та «Робота з даними».  На практичних прикладах було представлено можливості організації творчої роботи учнів на уроках математики, створення ситуацій вибору завдань за рівнем складності та врахування результатів під час оцінювання.

Учасники лабораторії обговорили          результати своїх спостережень на уроках у   Миколаївській ЗОШ І–ІІІ ступенів № 24, аналізу власного досвіду й висловили припущення  щодо впливу контрольно-оцінної діяльності на формування математичної компетентності школярів, а також одержали завдання для подальшої аналогічної роботи в своєму класі та в колективі колег.

На занятті окреслено науково-методичні, психолого-педагогічні, організаційні проблеми щодо впровадження програм із математики з урахуванням внесених змін у 1–3 та 4 класах у 2015/16 навчальному році, обговореношляхи їх вирішення на основі «Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання  навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» (лист Міністерства освіти   і науки України від 28.01.2014 № 1/ 9 – 74).

У роботі творчої лабораторії взяли участь учителі-керівники районних (міських) творчих лабораторій в освітній галузі «Математика» та вчителі початкових класів  загальноосвітніх шкіл-інтернатів, які висловили готовність.

Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань

Шановні керівники загальноосвітніх навчальних закладів та учителі початкових класів!

Звертаємо увагу, що відповідно до листа МОН від 28.01.14 року № 1/9-72 недопустиме перевантаження учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та шкіл-дитячих садків надмірним обсягом домашніх завдань.

Вкладення:
Скачати цей файл (Лист про перевантаження.docx)Лист про перевантаження.docx[ ]21 Кб

ШАНОВНІ КЕРІВНИКИ ШКІЛ ТА ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ!

Нагадуємо Вам, що згідно методичних рекомендацій Мністерства освіти і науки, молоді та спорту від 01.06.2012 № 1/9-426 «Про особливості організації навчально-виховного процесу у початковій школі» з метою уникнення перевантаження  першокласниіків, упродовж вересня – жовтня на четвертих уроках доцільно використовувати, нестандартні форми організації навчального процесу.

Протягом цього часу учителям 1-х класів  рекомендовано планувати і проводити окремі навчальні заняття у формі уроків-екскурсій, уроків-імпровізацій, уроків-ігор, уроків-театралізацій тощо.

Так, протягом цих 8 тижнів бажано щоденно проводити по одному нестандартному уроку. Загалом 40 годин навчального навантаження за рахунок 24 уроків фізичної культури і 16 уроків з інших предметів.

Наприклад, рекомендується провести в цей період заключними уроки із таких предметів:

  • основи здоров’я (5-6 уроків-ігор, уроків-театралізацій та уроків-екскурсій);
  • природознавство (2-3 екскурсії);
  • математика (4-5 уроків-ігор та уроків-екскурсій);
  • образотворче мистецтво (1-2 екскурсії);
  • трудове навчання (2-3 екскурсії);
  • музики (2-3 уроки-театралізації).

УНІВЕРСИТЕТ ЗНАНЬ МЕТОДИСТІІВ ІЗ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ УСТАНОВ ОБЛАСТІ ТА КЕРІВНИКІВ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ

DSC0621816 вересня 2015 року на базі МОІППО відбувся університет знань методистів із початкової освіти та керівників методичних об’єднань шкіл-інтернатів з проблеми «Про підготовку педагогічних працівників до впровадження нової редакції програм 1–4-х класів у загальноосвітніх навчальних закладах області у 2015/2016 навчальному році».

На заняттях розглядалися питання, пов’язані з підготовкою до звірки педагогічних кадрів у системі початкової освіти засобами електронного зв’язку, які розкрила Захар О. Г., завідувач лабораторії інноваційного розвитку та дистанційної освіти.

Про нові підходи до використання підручників та навчально-методичних комплектів в умовах упровадження нової редакції навчальних програм та тимчасової відсутності підручників для 4 класу доповіла Степанець Н. М., завідувач лабораторії методики дошкільної та початкової освіти.

Також учасники університету ознайомились з результатами регіональних моніторингових досліджень щодо розвитку початкової освіти в області та обговорили шляхи розв’язання виявлених проблем (Таранова О. В. та Даниленко Р. В., методисти лабораторії моніторингу якості освіти).

Методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Трубнікова І. О. провела бліц-опитування присутніх «Про «Інструкцію щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

У практичній частині університету методисти та керівники методичних об’єднань шкіл-інтернатів мали можливість переглянути публічний захист практичних робіт слухачів курсів учителів початкових класів (група № 119).

Учасники заходу отримали теоретичні та практичні знання щодо актуальних проблем розвитку початкової освіти та шляхи їх розв’язання.

Обласна очно-дистанційна школа вчителя початкових класів починає свою роботу

iuholuhlШановні вчителі початкових класів!

Вітаємо Вас із новим 2015/16 навчальним роком. Бажаємо міцного здоров’я, домашнього затишку, натхнення та великої й щирої любові до учнів та до нашої педагогічної діяльності.

Тільки з любов’ю у серці можна сьогодні дивитись в очі нашим маленьким учням і бачити в кожному з них величну й унікальну особистість, яка через 10–15 років змінить світ на краще, забезпечить світле майбутнє для рідної України та її народу.

Від нашої з вами майстерності та старанності залежить успіх Дитини, її бажання йти до школи й учитися, спілкуватися, пізнавати й відчувати себе відповідальним громадянином своєї держави, який робить серйозну справу – живе і вчиться життю разом із однокласниками, вчителем, батьками та друзями.

Тож бажаємо всім, у кого слово «школа» викликає тепле відлуння в душі, великого успіху у викладанні та учінні.

Оргкомітет очно-дистанційної школи вчителя початкових класів Миколаївщини

Посилання на форум

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання