Єдина Країна! Единая Страна!
 
21 | 05 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Передовий педагогічний досвід

Уроки читання з елементами логіки та ІКТ. 3 клас.

Уроки читання з використанням знань з предмету «Логіка», комп’ютерних технологій

(розробкии уроків)

Ахматова Ніна Петрівна, вчитель початкових класів, Миколаївської  ЗОШ І-ІІІ ст. № 51

3 клас

Тема. Як же гарно, чудово, привільно, ніби в казці, в осінньому лісі. Олесь Донченко «Лісовою стежкою». Поняття порівнянні і непорівнянні.

Тип уроку: комбінований

Мета.  

  1. Формувати уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного; збагачувати словниковий запас учнів; вчити складати словесний портрет літературного героя; виховувати любов і бережливе  ставлення дітей до лісу.
  2. Закріплювати уміння дітей розрізняти порівнянні та непорівнянні поняття, сумісні та несумісні поняття; формувати уміння встановлювати співвідношення між обсягами понять, обґрунтовувати свої думки; розвивати логічне мислення, увагу.

Детальніше...

Елементи логіки в початковій школі. Розробки уроків

Впровадження логічних компонентів у зміст предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів

(Розробки уроків з елементами логіки)

Методичний посібник

  • Баштанська ЗОШ І –ІІІ ступенів №1
  • МО вчителів початкових класів

Пояснювальна записка

Сучасне суспільство потребує від дитини вміння мислити, добувати і переробляти інформацію, аналізувати ситуацію, адекватно оцінювати результати, бути зрозумілим у викладі своїх думок людям, які її оточують, вміти конструктивно взаємодіяти з іншими. Все це необхідно людині  для досягнення успіху в житті. Тож завдання вчителя будувати кожний урок як урок  мислення, урок  спілкування. А це можливо при умові впровадження логічних компонентів у зміст предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів.

Саме використання логічних знань і вмінь на уроках української мови, читання, математики, природознавства, громадянської освіти та ін. сприяє розвитку гнучкості та продуктивності мислення, розширенню світогляду, формуванню вміння раціонально організовувати мисленнєву діяльність, вихованню самостійності в процесі отримання знань, подоланню психологічних бар`єрів у спілкуванні з оточуючими, веде до поліпшення якості початкової освіти.

Детальніше...

Віртуальна подорож до країни Логіка (з досвіду роботи)

Здійснити віртуальну подорож до країни Логіка ви зможете, переглянувши серію презентацій на нашому сайті, а також у відкритій інтернет-спільноті творчої групи вчителів-експериментаторів Миколаївської області створеної в мережі «Партнерство в навчанні». З презентацій дізнаєтеся про проведення експериментального дослідження з проблеми «Формування інтелектуальної культури особистості у межах загальноосвітнього навчального закладу» проведеного на виконання наказу МОН України від 06.04.06. № 271 в Миколаївській області. Керівник експерименту – Митник Олександр Якович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної і початкової освіти Київського міського педагогічно університету ім. Б .Д. Грінченка. Познайомитеся з системою методичних заходів проведених в рамках експерименту, з досвідом розробки цільових проектів та проведення майстер-класів вчителями.

Миколаївський дошкільний навчальний заклад № 131. Конкурс ППД

ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ

  1. Предмет: дошкільна освіта.
  2. Прізвище, ім’я, по батькові учасника конкурсу:Колектив дошкільного навчального закладу № 131.
  1. Місце роботи: дошкільний навчальний заклад № 131.
  2. Проблема над якою працює колектив: як організувати навчально- виховний процес, щоб він, в повній мірі, сприяв формуванню життєвої  компетентності дошкільників.
  3. Тема представленого досвіду: «Формування життєвої компетентності дошкільників засобами проектної діяльності».
  4. Ідейний зміст відеофільму: проектна діяльність – цілісна система  дидактичних засобів  змісту, методів і прийомів та дидактичних засобів,   що сприяють  формуванню  життєвої компетентності дошкільників.
  5. Структура та система роботи колективу: відображено алгоритм впровадження технології психолого-педагогічного проектування в діяльність закладу, поетапну роботу педагогів над реалізацією проектів у різних вікових групах,  узагальнення, систематизація  практичного матеріалу, досвіду  роботи педагогів.
  6. Методи, прийоми, технології, оригінальні підходи, педагогічні знахідки тощо:
  7. Методи,  прийоми:

Детальніше...

Базова програма «Я у Світі»

Базовий компонент дошкільної освіти з методичним супроводом – Коментарем до "Базового компонента дошкільної освіти в Україні" скеровує педагогів і батьків на забезпечення кожному дошкільнику необхідного рівня розвиненості, вихованості, навченості, життєвої компетентності, адаптованості та адекватної зорієнтованості в довкіллі, надання рівних стартових можливостей усім дітям перед початком шкільного навчання.

 Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» визначає мету і пріоритети її розвитку, які носять «інноваційний характер освітньої діяльності, використання сучасних виховних і навчальних технологій» До того ж вона не порційна, не фрагментарна, а спрямована на комплексний педагогічний процес формування у дитини дошкільного віку цілісної картини світу, що унеможливлює її поєднання з іншими програмами як такими, що мають інші філософські, концептуальні основи.

Детальніше...

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання