Єдина Країна! Единая Страна!
 
18 | 01 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ ПЕРСОНАЛЬНИМИ ВЕБ-РЕСУРСАМИ (БЛОГИ, САЙТИ)

      Із метою формування інформаційної культури та інформатичної компетентності освітян регіону на базі МОІППО щорічно працює обласна Школа педагогічної майстерності: «Конкурс «Учитель року: досвід, проблеми, перспективи» для осіб, які відповідають за проведення конкурсу «Учитель року». У рамках роботи школи проводиться он-лайн тестування, а також навчальні тренінги для переможців ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» із метою надання практичної допомоги у створенні персональних освітніх веб-ресурсів (блогу по створенню сайтів, блогу до конкурсу «Учитель року», блогу по формуючому оцінюванню).

ПАСПОРТ ІННОВАЦІЇ

1.Назва та форма інновації

Інноваційна освітня діяльність із персональними веб-ресурсами (блоги, сайти)

2. Рівень інновації

регіональний

3. Автор/розробники/координатор: Відповідальна особа: Бабійчук В. Г.

Адміністрування, конвертування та розміщення на сайті: Бабійчук В. Г.

4. Мета, очікувані результати

Найціннішою складовою власного блогу є методологія самостійного проведення тренінгу по створенню блогу учасником конкурсу, якому допомагають відеоролики, практичні заняття, запитання і завдання.

Блог - он-лайн щоденник, який ставить за мету розвивати власний  інноваційний потенціал в умовах творчої побудови особистого простору в освітньому середовищі.

Моделі блогів можуть бути різними. Доцільно використати блог-портфоліо, щоб відстежити творче і професійне зростання, уміння переносити ідеї нового ППД у педагогічну практику та генерувати власні педагогічні ідеї, отримувати стабільні результати їх запровадження, обирати стратегію і тактику професійної поведінки.

Навчальний тренінг по створенню освітнього веб-сайту  представлено на персональному блозі, який передбачав наступні очікувані результати  тренінгу:

  • створити поштовий ящик на сайті Google;
  • використати створений акаунт на Google для створення в освітньому середовищі Google власного освітнього веб-сайту; 
  • створити та зберегти власний веб-сайт в середовищі Google;
  • наповнити його освітнє середовище інформаційним та навчальним контентом: (представити в мережі себе і свій профіль, свою навчальну установу та фото сюжети з діяльністю в мережі; розробити авторські он-лайн уроки, виховну годину, батьківські збори тощо; розмістити в освітньому середовищі вашого веб-сайту досвід роботи з інтерактивною дошкою або інші педагогіні родзинки, взяти участь у роботі чату сайту Google й написати коментар; скористатися ресурсами та спільними документами освітніх соціальних мереж).

Освітні веб-ресурси пройшов апробацію з учителями учасниками всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Курс частково апробовано з методистами та керівниками районних методичних об’єднань вчителів основ здоров’я та вчителями-експериментаторами початкових класів творчої групи «Пошук» Миколаївської області.

5. Учасники:    Педагогічні та науково-педагогічні працівники Миколаївської області

6. Напрям застосування/впровадження:        Організаційна, методична і просвітницька підтримка та навчальний процес на основі проектної діяльності його учасників.

7. Опис/зміст інновації

         Для тренінгового навчання створено і здійснювалося навчання на персональному блозі, а саме ефективно використано «Блог Бабійчук В.Г. Всеукраїнський конкурс «Учитель року», в якому акумулюється вся необхідна інформація для підготовки учасників до майбутнього Конкурсу. Структурувано 7 активних статичних сторінок (головна сторінка, про мене, портфоліо, презентація, досвід, самопрезентація, майстер-клас, блог), розміщених на головній сторінці за допомогою гаджетів. У центрі блогу розміщено вимоги до сучасного уроку з методикою і педагогікою, альтернативними самоаналізами уроків, гіперактивними посиланнями на системи он-лайн уроків, відео уроків по кожній номінації (українська мова і література, правознавство, хімія, образотворче мистецтво). Ліва і права панелі блогу містять зразок анкети, критерії оцінювання блогу, відеофільми з YouTube, коло друзів. Блог має популярні повідомлення, фотогалерею, флеш анімацію, мітки.

       Додатково створено і використано блог Бабійчук В.Г. InterINTEL – он-лайн щоденник власної навчальної  релаксації, який має 13 публікацій.  Головна сторінка доповнена інформацією та гіперпосиланнями на інтернет-статті стосовно формуючого оцінювання за методом проектів. Крім головної сторінки створено 5 статичних сторінок (метод проектів, навчальний план, дослідження, групи, оцінка). Щоденник навчання Бабійчук В.Г. Формуюче оцінювання.

8. Терміни/етапи: Постійно

9. Партнери співпраці/ бажаний характер співпраці: Навчальні заклади Миколаївської області

Напрями:

  • інноваційна навчальна  діяльність
  • інноваційна методична  діяльність
  • інновації в організаційній діяльності
  • інноваційна просвітницька діяльність

 Бабійчук В.Г., методист ЛІРДО МОІППО

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання