Єдина Країна! Единая Страна!
 
21 | 05 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Персональний web-сайт "Інноватика в освіті Миколаївщини"

Бабійчук В.Г., методист ЛІРДО МОІППО

Персональний web-сайт "Інноватика в освіті Миколаївщини"  представлено на Х Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» у формі інноваційного освітнього проекту «Універсальність он-лайнового освітнього ресурсу в формуванні  інноваційного потенціалу педагога». Він базується на індивідуалізації навчання дорослих та має специфічні особливості організації навчально-виховного процесу в освітніх середовищах соціальних освітніх мереж і став лауреатом  конкурсу «Вчитель-новатор», який проходив за програмою Microsoft «Партнерство в навчанні». Учительська презентація "Педагогічні прийоми використання нетбуків..." Результати учнівських досліджень: група № 1, група № 2, група № 3, група № 4. Всеукраїнський конкурс "Врятувати від забуття" (банк мультимедійних проектів)

 ПАСПОРТ ІННОВАЦІЇ

1. Назва та форма інновації: Проект «Універсальність он-лайнового освітнього ресурсу в формуванні  інноваційного потенціалу педагога».

2. Рівень інновації: регіональний

3. Автор/розробники/координатор :Відповідальна особа: Бабійчук В. Г.

Адміністрування, конвертування та розміщення на сайті: Бабійчук В. Г.

4. Мета, очікувані результати

Мета та завдання веб-ресурсу – озброїти педагогів методикою організації навчально-виховного процесу в он-лайновому просторі, надавати вчителям консалтингову на методологічну підтримку у сфері використання мережевих технологій, формувати вміння трансформувати навчальний контент з уроків класно-урочної системи в дистанційну форму навчання, створювати й доцільно використовувати   персональні веб-ресурси есурси в роботі з учнями та батьками, проводити дистанційні виховні години з учнями та он-лайнові батьківські збори, використовуючи ресурси освітніх соціальних мереж та інноваційних методів навчання.

Очікувані результати дистанційного курсу:

  • Створити в освітньому середовищі шкільну он-лайн спільноту та наповнити її освітнє середовище інтерактивним навчальним контентом.
  • Створити персональні веб-ресурси та представити в мережі себе і свій профіль, свою навчальну установу та фото сюжети з роботами учнів в мережі.
  • Розробити навчальний контент (авторські он-лайн уроки, виховну годину, батьківські збори, скласти розклад дистанційних занять), додати сторінки до власних сайтів та наповнити їх цим контентом.
  • Створити електронне порт фоліо вчителя  (інформаційний, методичний, прикладний блок) з роботами учнів та доцільно його використовувати в педагогічній діяльності;
  • Взяти участь в роботі семінарів з обміну досвідом роботи в мережі.
  • Скористатися ресурсами та спільними документами освітніх соціальних мереж.

Освітній веб-ресурс пройшов апробацію з учителями інформанти групи 45, які проходили курси підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання. Курс частково апробовано з методистами та керівниками районних методичних об’єднань вчителів основ здоров’я та вчителями-експериментаторами початкових класів творчої групи «Пошук» Миколаївської області, які брали участь у експерименті  О.Я.Митника «Логіка», конкурсантами «Учитель року»,

5. Учасники: Педагогічні та науково-педагогічні працівники Миколаївської області

6. Напрям застосування/впровадження: Організаційна, методична і просвітницька підтримка та навчальний процес на основі проектної діяльності його учасників.

7. Опис/зміст інновації

Інноваційний освітній проект «Універсальність он-лайнового освітнього ресурсу у формуванні інноваційного потенціалу  педагога» має практичну спрямованість, розрахований на 216 годин. Складається з 54 модулів, реалізується як у рамках курсів підвищення кваліфікації освітян області за різними формами так і в між курсовий період за очно-дистанційною формою навчання (тренінгами, семінарами-практикумами, майстер-класами тощо) з навантаженням на очних етапах по 4 год. в день (по 1 дню на тиждень),на дистанційному етапі 5-6 годин щотижня (5 тижнів), реалізується в  6 етапів:

  • І етап:  Навчальний тренінг з проблеми  "Технології -Web-2.0.»;
  • ІІ етап:  Навчальний тренінг «Створення освітніх веб-сайтів» та  навчального блогу:  «Створення oсвітнього веб-сайту на Google»;
  • ІІІ етап: Організація очно-дистанційної форми навчання в групах Google;
  • ІV етап: Організація навчання в середовищі Wiki за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» (версія 10.1.);
  • V етап: майстер-клас по створенню додаткових сторінок на персональних освітніх веб-сайтах та наповнення їх навчальним контентом;
  • VІ етап: семінар-практикум по створенню електронного портфоліо педагога з використанням середовища Google (пошукові системи, закладки,  диск,  календар, карти, пошта, YouTube тощо)

Персональний сайт Бабійчук В. Г.  “Інноватика в освіті Миколаївщини”  із проблеми «Основи Інтернету. Робота в онлайнових освітніх системах» має навчальні блоги:

  • «Сходинки до Інформатики за методом проектів»;
  • «Створення освітніх веб-сайтів»;
  • Всеукраїнський конкурс «Учитель року»;
  • Очно-дистанційна школа «Інтелектуальний резерв Миколаївщини»;
  • Створено віртуальну спільноту в групах Google «PKNikolaev»

Ефективно використовуються різні поштові сервери, соціальні мережі, а також середовище Google:

  • Віртуальний диск Google з відкритим кодом;
  • Віртуальний Календар діяльності ЛІРДО Google з локальльною мережею.

Навчальний контент розміщений на платформі Google персональному сайті «Інноватика в освіті Миколаївщини» та навчальних блогах системно розміщених на ньому

8. Терміни/етапи: Постійно

9. Партнери співпраці/ бажаний характер співпраці: Навчальні заклади Миколаївської області

Напрями:

  • інноваційна навчальна  діяльність
  • інноваційна методична  діяльність
  • інновації в організаційній діяльності
  • інноваційна просвітницька діяльність
Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання