Єдина Країна! Единая Страна!
 
23 | 05 | 2017
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Новий крок у післядипломному навчанні педагогів-організаторів

Із 25.04.2016. до 23.12.2016. пройшли курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів за очно-дистанційною формою навчання при МОІППО (група № 88). Не зважаючи на зайнятість педагога-організатора, у повній мірі реалізовано навчально-тематичний план підвищення кваліфікації педагогів-організаторів за очно-дистанційною формою навчання з використанням цифрових технологій, хмарних сервісів, а також платформи підтримки дистанційного навчання Moodle. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчального процесу є відзеркаленням сучасного світового рівня розвитку науки і практики.

В основу навчання в системі підвищення кваліфікації покладено особистісно-діяльнісний та практико-орієнтований підходи. В анкетах випускної групи педагогів-організаторів зазначалося, що 86 % педагогів-організаторів знову хотіли би пройти такі курси за очно-дистанційною формою навчання. Декілька цитат:

«Курси підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання новий крок у післядипломній освіті. Ми, зазвичай, щоденно виконуємо функціональні обов’язки, а на таких курсах знову вчимося, тренуємо свій мозок, розширюємо свій кругозір, набуваємо нових навичок. А скільких нових знайомств, скільки нових «відкриттів» для себеЦінним є те, що ми знову і знову підкорюємо нові вершини у своєму особистому просторі, крокуємо в ногу з часом. А  це значить, що нашим дітям завжди буде з нами цікаво. Пропоную надалі всі курси переводити на таку форму. Це звільнить час, надасть змогу підвищити навички з ІКТ» (м. Миколаїв, Олена Лежненко).

«Курси дистанційного навчання мене повністю задовольнили. Вони надали можливість, використовуючи мінімум часу, проаналізувати теоретичні матеріали та виконати практичні завдання з допомогою інтернет-ресурсів, якісно та ефективно спланувати свій час,ознайомитися із цікавими фактами, поновлюючи ними свою практичну діяльність. Очно-дистанційні курси це зручність, якість, ефективність, економічність. Хотілося б побажати продовжувати дану практику дистанційного навчання» (Очаківський район, Тетяна Муравйова).

Отже, перехід від навчальної діяльності до професійної забезпечується поступовою трансформацією мотивів із навчальних у професійні, шляхом накладання системи нових знань на матрицю типових професійних ситуацій. Саме вони забезпечують пізнавальні і професійні мотиви та інтереси слухачів курсів, осмисленість засвоєння знань, активну позицію щодо загального та професійного розвитку педагога-організатора.

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання