Єдина Країна! Единая Страна!
 
20 | 05 | 2018
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Дистанційна школа акмеологічного розвитку

 Обласна Дистанційна школа акмеологічної стійкості Бабійчук В.Г.

Дистанційна школа акмеологічної стійкості – школа розвитку педагогічного працівника (методиста)

          Акмеологія, як інтегральна науково-практична дисципліна, дає змогу досліджувати і проектувати досягнення професійної та особистісної вершини («акме») педагогічного працівника (методиста) – це зрілість (шкільна, соціальна, особистісна, вікова, професійна), професіоналізм, успіх, досягнення, висока мотивація досягнень, інтеграція, продуктивність тощо
         Провідна ідея роботи дистанційної школи акмеологічної стійкості – формування якісних характеристик сучасного розвитку педагогічних працівників (методистів) й освітніх систем в трьох основних напрямках: методологія й теорія, практична акмеологія (розвиток освітніх систем і педагогів в їхніх умовах), акмеметрія (вимір якості розвитку)..:
         Мета і завдання школи – забезпечення цілісного розвитку педагогічних працівників (методистів) на основі їхньої життєвої стратегії стійкого розвитку; створення у дистанційній школі акмеологічного середовища, атмосфери прагнення до успіху, творчості та формування акмеологічної позиції вчителя, як показника його професійної зрілості; забезпечення педагогічного процесу для досягнення акмеологічного успіху (системної діагностики, запровадження технологій акмеологічного супроводу) педагогічних працівників (методистів) на всіх сходинках навчання.
           Предметом дистанційної школи акмеологічної стійкості є:
• соціально зрілий слухач курсів підвищення кваліфікації (методист-акмеолог), готовий до самовизначення;
• взаємодія суб'єктів педагогічного процесу в цілісній системі освіти та їх саморозвиток засобами освітньої діяльності, що забезпечують підвищений рівень освіти.
           Критеріями вимірювання результатів роботи дистанційної школи акмеологічної стійкості є:
• дослідження залежності між рівнями досягнутих результатів діяльності та способами розв'язання завдань, виявлення факторів, що забезпечують певний результат індивідуального розвитку вчителя (методиста) та його учня;
• моделювання педагогічних систем і стратегій для досягнення вершин індивідуальної, групової та колективної навчально-пізнавальної діяльності слухачів дистанційної школи і професійної діяльності вчителів, їхньої творчості;
• дослідження розвитку педагогічного працівника (методиста) на всіх рівнях навчання в дистанційній школі акмеологічної стійкості.

     ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА «МЕТОДИСТ-АКМЕОЛОГ» в МОІППО. Це віртуальний клас замість аудиторії! Це інтернет замість шкільної дошки! Це можливість навчання для кожного методиста без будь-яких обмежень! Це акмеологічне зростання педагогічних та науково-педагогічних працівників (методистів-акмеологів)!
     СВОБОДА ТА ЗРУЧНІСТЬ! Ви вільно обираєте час навчання відповідно до рекомендованого розкладу занять. Ви можете навчатися під час подорожі або на відпочинку; поєднувати професійну кар’єру з навчанням; самостійно планувати свій час та життєвий простір! Головне – мати комп’ютер або будь-який мобільний гаджет та підключення до мережі Інтернет!
   ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ! Ви несете особисту відповідальність за своєчасність освоєння навчального матеріалу та здачу тестів, письмових завдань різних форм відповідно до рекомендованого розкладу занять та нормативно-правових вимог щодо термінів завершення першого, другого семестрів та навчального року в цілому. На відміну від традиційної форми навчання Вас не примушують вчитися! Ви самостійно усвідомлюєте цінність освіти! Ви будуєте своє щасливе та повноцінне майбутнє, тому що Ви – відповідальна особистість!
     НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВІКУ Ви маєте можливість продовжити та завершити навчання відповідно до Плану роботи МОІППО, Положення про дистанційне навчання та відповідно до Державного стандарту, із метою акмеологічної стійкості до професійної майстерності в статусі СЛУХАЧА дистанційної школи! Не залежно від віку Ви маєте можливість повноцінно опанувати інноваційними та мобільними технологіями по створенню навчального контенту, методиками створення й використання магії QR-кодів у навчанні, мотиваційних скрайбінгів, узагальнення й популяризації передового педагогічного досвіду тощо, перебуваючи поза межами України!
     НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТЕРИТОРІЇ місця проживання або тимчасового перебування (якщо Ви проживаєте або тимчасово знаходитеся за кордоном на будь-якому континенті, у віддаленій сільській місцевості або у великому місті – де завгодно!) Ви навчаєтеся зручно та системнона платформі Moodle cередовища дистанційного навчання МОІППО!

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання